Vyhľadávať v tomto blogu

streda 21. septembra 2011

A opäť móda











2 komentáre:

  1. Strašne som si zamilovala steampunkovú módu, páči sa mi na nej všetko - či už sú to úplne uletené kúsky prepracované do najmenšieho detailu, alebo jednoduchšie veci na bežné nosenie. Chcela by som vedieť, či je na Slovensku nejaký shop, ktorý sa špecializuje práve na túto módu (keďže z netu sa dosť bojím objednávať :) )
    Inak chválim blog, som rada, že aj na Slovensku sa tomu niekto venuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem. Obchod, ktorý sa na Slovensku špecializuje čisto na steampunk je asi len jeden, a to internetový obchod www.steampunk.sk a ja osobne som nemala s dodaním tovaru žiadny problém. Čo sa týka normálnych obchodov, a ak by si hľadala aj niečo zo steampunkového oblečenia, skús pozrieť aj na www.mordhaus.sk, ktorý má predajňu v Bratislave.

    OdpovedaťOdstrániť